Air Plus Hemşire Çağrı Paneli

Air Plus Hemşire Çağrı Paneli

  • Linux base yapısı sayesinde %99.9 stabil sistem.
  • Oracle Mysql veritabanı ile güvenilir mimari.
  • Eş zamanlı 5 çağrıyı ekranda gösterir. Daha fazla çağrı var ise kuyrukta bekler ve sırası geldiğinde ekranda görüntülenir.
  • Gelen Çağrılar öncelik sırasına göre gösterilir.
  • Özelleştirilebilir sesli ikazlar.
  • Ekranda gerçek zamanlı olarak görevli personelin hizmet süresi ve günlük alınan çağrı sayıları analizi sistem arıza mesajları.
  • Hemşire panelleri arasında yazılı mesajlaşma.
  • Gece servisi özelliği sayesinde yerinde olmayan personelin çağrılarını başka bir panele yönlendirebilmesi
  • Çağrı raporlama.
  • Oda isimlerini özelleştirebilme.